موفقیت ایلان ماسک در سایه مادری موفق

موفقیت ایلان ماسک در سایه مادری موفق

شاید کمترکسی باشدکه نام ایلان ماسک به گوشش نخورده باشد.شاید بیشتر در کنار رمز ارز بیت کوین و یا اینترنت ماهواره ای،آما  آنچه شاید کمترموردتوجه قرارگرفته مادر ایلان ماسک است که قطعا در شکل گیری شخصیت اوتاثیر گذار بوده است.
می ماسک اصالتا کانادایی است اما بخش زیادی از سال های عمر خود را در آفریقای جنوبی زندگی کرده. می که به جز ایلان دو فرزند نیز دارد که جزو افراد موفق در رشته ی خودشان هستند اما در سایه موفقیت های ایلان گم شدهاند.
چنانچه توسکا ماسک کارگردان سینما و و کیمبال کارآفرین و فعال در صنعت تغذیه است.

می ماسک مدل 73 ساله که عنوان مسن ترین سخنگوی شرکت ارایشی کاورگرل را نیز در کارنامه خود دارد در کتاب خاطرات خود به اسم «وقتی یک زن برنامه‌ریزی می‌کند: اندرزهای برای یک عمر ماجراجویی، زیبایی و موفقیت»که  در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است .

شرح میدهدکه چگونه به تنهایی با مشکلات بعد از جدایی از همسرش روبروشده و با به راه اندازی کسب و کار شخصی در صنعت مد و محصولات آرایشی وبهداشتی کودکانش را نیز تربیت کرده است.او در محاصبه ای عنوان کرده بود یکی از دلایل موفقیت فرزندانش این بوده که به آن‌ها اجازه داده است «هر کاری را دوست دارند و صلاح می‌دانند امتحان کنند» و این کار آن‌ها را قادر ساخته تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند و بتوانند مثبت‌اندیش باشند.

وی دو مدرک لیسانس و یک مدرک فوق لیسانس خوددر رشته های رژیم شناسی و تغذیه  را بعد از جدایی از همسرش اخذ نموده و طی 40 سال گذشته به عنوان سخنگو با بسیاری از شرکت های آرایشی و دارویی همکاری داشته و به معمولا با اظهار نظرهای جنجالی نیز شهرت دارد.مجله نیویورک پست از او به عنوان «یک ستاره بواسطه لیاقت خودش»نام برده است.

 

از همین نویسنده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *