معرفی فیلم / شکست‌ناپذیر

شکست ناپذیر داستان واقعی یک قهرمان المپیک به اسم لوئی زامپرینی است که در دوران جنگ جهانی دوم به عضویت نیروی ارتش آمریکا درآمد. در سال ۱۹۴۳ هواپیمایی که او و ده سرباز دیگر که سوارش بودند در اقیانوس آرام سقوط کرد و هشت نفر کشته شدند. سه سرباز زنده مانده (از جمله زامپرینی) بدون آب آشامیدنی و غذا چهل و هفت روز کامل در اقیانوس سرگردان شدند. پس از مدتی زامپرینی به همراه دوستش توسط نیروهای ژاپن اسیر می‌شود و تا آخر جنگ در اسارت باقی می‌ماند و شکنجه‌های زیادی را تحمل می‌کند.
فیلم شکست‌ناپذیر یک داستان واقعی از زندگی لویی زامپرینی است. زامپرینی همچنین به عنوان تورنادو تورنس شناخته می‌شود. او یک دونده ماهر بود. او در سال 1936 موفق به کسب مقام هشتم در ماده 5000 متر شد. این فیلم درباره حضور او در یک زندان ژاپن در طول جنگ جهانی دوم است. فیلم Unbroken ساخته آنجلینا جولی، هم لویی جوان و هم لویی بالغ را نشان می‌دهد، آن هم در شرایطی که چگونه او هنگامی که وضعش فراتر از بد است تسلیم نمی‌شود. این شخص دقیقا به لطف اراده و قدرتش توانست تا ۹۷ سال (2014) زنده بماند. این فیلم دومین تلاش آنجلینا جولی در مقام کارگردان اقتباسی از کتاب پرفروش «شکست ناپذیر – Unbroken» است که بر اساس یک زندگی واقعی نوشته شده است.

بیان فیلم سرراست و مستقیم است و داستان جذاب زامپرینی را بدون حاشیه و انحراف از مسیر تعریف می‌کند.

ضرباهنگ فیلم بانشاط است و باعث می‌شود که بیننده در طول ۱۳۷ دقیقه تماشای فیلم خسته نشود؛ روی موضوعات بیش از حد توقف نمی‌کند. کلاً بازی‌ها قوی هستند و در فیلم چهره های خیلی آشنایی که حواس بیننده را از خود فیلم پرت کنند وجود ندارد.ه است.

از همین نویسنده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *