روش های طبیعی رفع خط اخم

برای صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از ایجاد خطوط صورت باید از 20 سالگی شروع کرد.

یکی از علل رایج خطوط اخم، DNA است ، ژنتیک نقش مهمی در نوع پوست شما ایفا می کند.برخی از انواع پوست ها زودتر چروک می شوند و انعطاف خود را از دست می دهند، در حالی که بعضی دیگر انعطاف پذیرتر هستند و برای مدت طولانی در برابر چین و چروک مقاومت می کنند.

ماساژ: بعد از ورزش، نوشیدن آب کافی و پیروی از رژیم غذایی سالم، بهترین راه مبارزه با چروک صورت، ماساژ است. کافی است چند دقیقه روی پوست پیشانی و فاصله بین ابروهای را با دو انگشت به سمت بالا ماساژ دهید. برای از بین بردن خط خنده با دو انگشت گوشههای دهانتان را به سمت بالا بکشید. برای این کار میتوانید صورت خود را به ماساژورهای حرفهای بسپارید تا با روغنهای طبیعی مانند زیتون یا نارگیل پوستتان را جوان نگه دارد.

کرمهای پرکننده خطوط: محصولات تخصصی و با کیفیت پر کننده خطوط اخم یا خنده، میتوانند، سلولهای مرده پوست را آزاد و با تحریک لایههای زیرین آن سلولهای جدید را جایگزین کنند. کرمهای حاوی اسید هیالورونیک، آنتیا کسیدانها، ویتامین A ،C و تولیدکننده ک اژن مناسب است.

ماسکهای صورت:
استفاده از برگهای تازه گیاه آلوئه ورا و ماساژ ژل درون آن روی پوست، معجزه میکند. استفاده از ماسک موز و عسل نیز دو بار در هفته روی خط خنده توصیه می شود. برای عمیقتر نشدن خطوط روی صورت چند عدد زیتون رنده کنید و روی چروک ها بزنید. این راه حلهای ساده در صورت تداوم بسیار موثر است.

به پشت بخوابید:
خوابیدن به پشت یک راه آسان برای به حداقل رساندن خطوط اخم و چین و چروک صورت است.اگر شما به طرفین می خوابید، انجام این کار برایتان دشوار خواهد شد اما زمانی که به این مدل عادت کنید، به نظر می رسد تفاوت های قابل توجهی در پوست شما ایجاد می شود و حتی در صبح پوستتان درخشان تر می شود.

 

از همین نویسنده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *