رودربایستی با پزشک ممنوع!

گزارش ها نشان می دهد که والدین زمانی که بچه هایشان بیمار می شوند، اغلب درمان های غیر متعارف مانند طب سوزنی و محصولات گیاهی را انجام می دهند. اما اکثر آنها در مورد این درمان ها به متخصصان اطفال چیزی نمی گویند. مخفی کردن اطلا عات از متخصصین اطفال می تواند برای بیماران خردسال پرخطر باشد. چنین غفلتی ممکن است خطرناک باشد، به ویژه هنگامی که این بیماران خردسال از داروهای سنتی استفاده می کنند. “دکتر هیراری مک کلافرتی” گفت: «بسیاری از بیماران خردسال قبل از مراجعه به ما از درمان های مکمل استفاده می کنند و بسیاری از این درمان ها توسط والدین درپی کمک بیشتر برای فرزندانشان انجام می شوند.

بسیاری از والدین از ترس سرزنش یا تمسخر، این استفاده را به پزشک متخصص اطفال خود نمی گویند. این مخفی کاری می تواند مشکل ساز باشد.زیرا در حالی که ما واقعا از برخی پیشرفت ها در زمینه پزشکی و تحقیقات درمان های مکمل هیجان داریم، مهم است که با والدین در مورد نیاز به ایمنی و استفاده مناسب از این درمان ها صحبت کنیم. »

وی افزود: «تشویق والدین توسط پزشکان متخصص اطفال در مورد پزشکی تکمیلی و مطلع کردن آنها در مورد آنچه تحقیقات نشان می دهند و بحث صریح و آشکار در مورد همه اینها با والدین اهمیت بسزایی دارد. »

محققان اظهار داشتند که تقریبا سه چهارم متخصصان اطفال که در سال 2001در نظر سنجی شرکت کردند، معتقد بودند که باید اطلا عات مربوط به تمام درمان های موجود در اختیار آنها قرار گیرد؛ اما اطلاعات اندک یا هیچ اطلاعاتی درمورد درمان مکمل به آنها داده نمی شود.

از همین نویسنده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *