اتاق بارزگانی ایران و سوئیس به یک شرکت کرمانی

در ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱، پس از مدت ها دوری از اجتماعات و جلسات حضوری، و با کمرنگ شدن ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، اتاق بازرگانی ایران و سوئیس با همکاری و حمایت همکاران و فعالان اتاق رویدادی را برنامه ریزی کرده بودند که در این رویداد بسیاری از فعالان حوزه اقتصادی و کسب و کار، اعضای محترم اتاق بازرگانی ایران و سوئیس، زنان فعال حوزه اقتصادی، مدیران کسب و کارها و مشاغل، فعالین اجتماعی و .‌‌.‌. حضور داشتند.

این گردهمایی باعث شد تا پس از مدت ها دوری از اجتماعات انسانی و رویدادهای کاری، به یکباره با بسیاری از دوستان دیدن کنیم و با افراد جدیدی نیز آشنا شویم. اساسا این نوع رویدادها میتواند بسیار به رشد و بلوغ کسب و کارها کمک کند. زیرا ایجاد روابط کاری موثر و تعامل های دوسویه در دنیای امروز امر بسیار مهمی است.

برگزاری این رویداد در محیط دوستانه یک کافه گالری زیبا و در فضای باز و با وجود طبیعت دوست داشتنی این کافه گالری حال بهتری را به همه حاضرین بخشید.

جامعه نگاران برنا امیدوار است به لطف اتاق بازرگانی ایران سوئیس اینگونه رویدادها تکرار شود تا ضمن دیدار با همکاران و هم رسته های خود، بتوانیم به عرضه بهتر خدمات و به اشتراک گذاری علم و تجربه خود بپردازیم.

لازم به ذکر است در این رویداد گواهینامه برخی از کسب و کارهای عضو اتاق بازرگانی ایران و سوئیس نیز اعطا شد که جامعه نگاران برنا هم توانست یکی از آن کسب و کارهای خوش اقبال در دریافت گواهینامه مذکور باشد. این گواهینامه پس از بررسی مدارک و دستاوردهای موسسه جامعه نگاران برنا و اعضا و پرسنل آن، هم چنین فعالیت های انجام شده این موسسه در حوزه های مختلف انسانی و اجتماعی به جامعه نگاران برنا اهدا شد.

از همین نویسنده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *