جان تازهٔ بازرگانی زنان کرمان

توسط کانون زنان بازرگان کرمان رقم خورد :

جان تازهٔ بازرگانی زنان کرمان

 

به منظور دستیابی به حداکثر ظرفیت حضور زنان و نقش آفرینی در عرصه‌های اقتصادی و کسب و کار در راستای اهداف توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در سال 1390 اتاق بازرگانی ایران مشغول به کار نمود. این اتاق شامل پنج کارگروه تخصصی صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و بازرگانی، کارآفرینی و کسب وکار و آموزش و پژوهش می‌شود.

استان کرمان با توجه به دارا بودن معادن، کارخانه ها و پتانسیل های تجاری دیگر؛ به عنوان یکی از قطب‌های تاثیرگذار در اقتصاد ایران در سال 1392 به صورت رسمی؛ کانون زنان بازرگان استان کرمان را تشکیل داد.
کانون زنان بازرگان کرمان با ارائه خدمات حمایتی، آموزش، بازاریابی و گسترش ارتباطات، در راستای توانمند سازی زنان فعال در حوزه اقتصادی کرمان، گام های موثری برداشته است. فعالیت های کانون زنان بازرگان کرمان از سال 1401 با حضور سرکار خانم امیر محمدی با جدیت بیشتری پیگیری شد و در حال حاضر حدود 130 عضو فعال از خدمات کانون بهرمند هستند.

فعالیت های این کانون در قالب 8 کمیته پیگیری می‌شود و در حال حاضر خدمات حمایتی موثری در جهت تسهیل صدور کارت‌های بازرگانی صورت گرفته است.
اعضای کانون زنان بازرگان کرمان با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، و اشتراک‌گذاری تجربیات در تلاش هستند تا راههای جدیدی در توسعه اقتصادی کرمان در عرصه‌های بین‌المللی گشوده شود.

 

از همین نویسنده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *