پیاله‌ای چای بنوش!

پیاله‌ای چای بنوش!

سومین مجموعه داستان علی کرمی با نام «پیاله‌ای چای بنوش!» توسط نشرنون در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد. این مجموعه داستان دربردارنده ۱۳۳ داستان مینیمال با مضامین اجتماعی، فرهنگی و عاشقانه است. داستان هایی که در این کتاب روایت شده اند هر یک با نگاهی متفاوت و طنزآمیز به موضوعات و رخدادهای زندگی در قالب داستانی کوتاه می پردازند. جالب آنکه حجم برخی از داستانهای این مجموعه، دو خط و برخی دیگر سه تا چهار صفحه است.

از جمله عناوین این کتاب می توان به «عصرها با روباه ها»، «مِلینا»، «تک های از یک پاره»، «به یاد نمی آوریم اما هست» و «قاعده بی قاعده» و «خلاصه‌ای از یک روز بی ‌تو» اشاره کرد.

 

در یکی از داستانهای این مجموعه می خوانیم:

شب بود که از گرگ پرسیدم: پس چه‌کسی؟

در میان بدر ماه، بر سر سه‌ تیغِ صخره‌ای سیاه، پوزه به ‌آسمان شب بر کرد و به‌ آهنگی از ترس و سوز گفت: اووووووووو…

 و به‌ خاطر او بود که گرگ شدم.

 

علی کرمی متولد ۱۳۵۶ است که تاکنون مجموعه ‌داستان‌های «جن زیبایی که از پترا آمد» و «بازی‌ های من و شانس عزیزم» از او منتشر شده است و در حال حاضر نیز مشغول نگارش اولین رُمان خود می باشد.

مجموعه «پیاله ای چای بنوش!» در ۲۰۶ صفحه و تیراژ یک هزار نسخه و با بهای ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای اولین بار توسط انتشارات نون به بازار کتاب ارائه شده و هم اکنون قابل عرضه در کتاب فروشی های سطح شهر می باشد. خواندن این مجموعه داستان را از دست ندهید.

از همین نویسنده
این مطلب را به اشتراک بگذارید
آخرین مطالب