فنگ شویی از دو کلمه فنگ یعنی آب و شویی یعنی باد تشکیل شده است. فنگ شویی هنر و دانش جاگذاری و چیدمان درست اشیا با سابقه ای چهار هزار ساله است که در محیط ساختمان، خانه یا محل کار تعادل برقرار می سازد و باعث ترویج سلامتی، شادی، ثروت و توان گری می‌شود.

فنگ شویی متعادل کردن فضا با طبیعت است.

تا حالا دقت کرده اید زمان هایی که خسته و بی انرژی می شویم با یک سفر کردن یا در دل طبیعت رفتن مثل کوه، جنگل یا رودخانه چه قدر به شما انرژی می دهد و حال شما را خوب می‌کند؟

ما با جابه جایی فیزیکی از مکانی به مکان دیگر انرژی راکد وجودمان را تغییر می دهیم. همین طور که علم فیزیک می گوید: انرژی از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکل دیگر منتقل می شود و ما انرژی راکدمان را می دهیم و انرژی مثبت و خالص را از طبیعت جذب می‌کنیم.

حالا ما در فنگ شویی با آوردن عناصر طبیعی داخل خانه و جای گذاری صحیح شان باعث می شویم که همیشه نعمت های خداوند مثل سلامتی، عشق و ثروت و … را در بر بگیریم.

زمانی که شما این انرژی های مثبت را دریافت می کنید باعث آرامش شما که هدف همه ی انسان ها است؛ می‌شود.

چرا بعضی از افراد فنگ شویی را قبول ندارند؟ چون با چشم فیزیکی دیده نمی‌شود.

آیا شما منطقی برای ماکروویو می توانید پیدا کنید؟ ما که هیچ شعله ای را نمی بینیم ولی با انرژی کار می کند یا تماس تصویری که به صورت لایو برقرار می‌کنیم که تبدیل فوتون ها است.

ما مصرف کننده هستیم و همیشه به ما گفته‌اند تا چیزی را ندیده ایم باور نکنیم و تو باید انرژی را بپذیری. مثل این می‌ماند که من بخواهم لاغر شوم و بگویم وقتی لاغر شدم باشگاه می روم یا رژیم می گیرم. این طور نیست، شما باید عمل کنید به فنگ شویی تا به چشم ببینید.

تا حالا شده از اطرافیان شنیده باشید که فلانی خانه شان و یا ماشین‌شان خیلی برایشان خوش یمن بود و تغییرات خوبی داشتند یا بد یمن بوده و دچار مشکلاتی شده اند؟

من به شخصه هم خانه خیلی خوش یمن و پر برکت داشتم و هم خانه بد یمن که با فنگ شویی صحیح توانسته‌ام تاثیرات کفی و بد خانه بد یمن را کم کنم یا تمام کنم. امیدوارم راجع به فنگ شویی مطالب مفیدی را برایتان نوشته باشم و باشد که روزی همه از این علم گران بهای فنگ شویی استفاده کنند و از نعمت‌های خداوند لذت ببرند.

از همین نویسنده
این مطلب را به اشتراک بگذارید
آخرین مطالب